world-of-funnygirls

Alla inlägg under augusti 2012

Av Feffe & Martin c: - 28 augusti 2012 18:38

de e den andra som e some die young  den sjöng vi oxå ^^på skolavslutningen till och me ö.ömen de va nåra som sjöng solo ;Dmen de gjorde nt ja  ja hatar att gö de när man e själv  

Av Feffe & Martin c: - 28 augusti 2012 18:34

glee fan va ??vi kommer väl för de mästa lägga ut glee som dagens låt,men nt bara glee då.Men för de mästa  bra va ?så ja hoppas att ni gillar glee  har sjungit den här på kören och ja ska väl lägga ut den andra vi sjöng men de ska nt va dagens låt dåh,för de e ju den här som e dagens låt idah ;DD

Av Feffe & Martin c: - 27 augusti 2012 15:12

Glee förstår ni  Martin älskar glee!!Fast de gör ju ja me  

Av Feffe & Martin c: - 27 augusti 2012 15:06

Det var en gång en amerikan,en turk och en svensk som satt på en brygga.Amerikanen slängde i massa pengar,och då frågade turken:

- Varför slänger du i massa pengar ?

- Därför vi har så mkt pengar i vårt land.....

Sedan slängde turken i masser me öl.

Då frågade svensken:

- Varför slänger du i öl ?

- Därför vi har så mkt öl i vårt land.....

Sedan slängde svensken i turken

Då frågade amerikanaren:

- Varför slängde du i turken ?

- Därför vi har så många turkar i vårt land...... 

Av Feffe & Martin c: - 27 augusti 2012 14:54

Förlåt om vi inte har bloggat nu i helgen,jag feffe var hos min farfar för att mina föreldrar va i jönköping på nån lastbils messa,och då skulle ja va hos min farfar,ja min lilla syrra oxå givetvis  Och jag martin Har varit hos min kusin Emilia och hennes kompis Alexandra,vi red tillsamans,jag red på Lillipop  emilia på Barror   och Alexandra på Kastanj   

Av Feffe & Martin c: - 27 augusti 2012 14:54

Förlåt om vi inte har bloggat nu i helgen,jag feffe var hos min farfar för att mina föreldrar va i jönköping på nån lastbils messa,och då skulle ja va hos min farfar,ja min lilla syrra oxå givetvis  Och jag martin Har varit hos min kusin Emilia och hennes kompis Alexandra,vi red tillsamans,jag red på Lillipop  emilia på Barror   och Alexandra på Kastanj   

Av Feffe & Martin c: - 22 augusti 2012 19:10

Call me maybe  Den e min FAVO låt nånsin ö.ö

Av Feffe & Martin c: - 22 augusti 2012 19:03

de va 2 kompisar som skulle till Afrika på safari. En dag skulle dom ut i djungeln.De tittade på många olika djur i djungeln,och plötligt sprand de en flock lejon förbi.

Den ene:- Men vrf stannar du och knyter skorna ? Du kan väl springa ifrån lejonen ?

- Nej men ja kan springa ifrån dejj.......


Den va bra  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tiny Watermelon

Ovido - Quiz & Flashcards