world-of-funnygirls

Direktlänk till inlägg 13 september 2012

Veckans skämt (:

Av Feffe & Martin c: - 13 september 2012 18:50

ledsen att ja nt har lagt ut veckans skämt men ja hade glömt bort att de fanns(:

Men ja hade tänkt att ta en anan grej från en julia tidning som står på sidan "pinsamt."

Så här kommer de  


                                                  
    Naken på badhus


Hej!Jag ska berätta det pinsammaste som någonsin hänt mig!Jag bodde nära norska gränsen (Nu har ja flyttat).Jag och några av mina kompisar skulle till ett stort badhus som jag aldrig hade varit på.När hon var på toa lekte vi blindbock. Jag hade ju aldrig varit där så när min kompis jagade mig sprang jag in bakom närmsta dörr och gissa vart jag hamnade!Jag stod naken mitt inne bland polerna och alla stirrade.Jag sprang in igen och var röd som en tomat.När vi skulle gå hem sa en kille: Var det du som sprang ut ur omklädningsrummet naken? Fy vad jag skämdes,det är det absolut pinsamma som någonsin hänt mig!


Från den som aldrig leker blindbock


Ohh.....Fy va ja skulle skämmas om de va jag som stod där helt naken när alla killar och....ALLA tittade på mejj ö.ö Ojj asså ^^ Otur du hade asså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Men ja går väl typ aldrig och leker blind bock i ett omklädnings rum helt naken  heller  Och skulle aldrig gö heller ö.ö


Jag fyller om 9 dagar  Önskar mejj:


*En ny dator som mäst!!!!!

*En ny mobbe som näst mäst.....

*pengar som nt spelar nån roll,,men joo,de gör de för te.x om ja får en dator och pengar så kan ja ju köpa en mobbe själv  Visst e ja smart!!..... Och om ja får en mobbe och pengar så gör ja ju tvärt om såklart ö.öFör ja vill nog nt ha 2 datorer ö.ö elr jo de vill ja men de e ju helt onödigt!! ö.ö

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Feffe & Martin c: - 17 mars 2013 11:27

  Hehehe...!  Heej det är Martin (Marti )!! Har nt bloggat på ca 1 månad(tror jag)  Iaf sover övar hos feffe!!    (lörda och sönda)!!^^ Skit kul!!  Åt CHIPS!!!!!    Åker hem idag (  ) Kollar på Fred the Show!!Vet nt varför?!  Han är ROLIG!!!   ...

Av Feffe & Martin c: - 14 mars 2013 18:04

Det är jag, Feffe igen :3 Jag bara ÄLSKAR Yohio c: Han ÄGER JU SÖNDER D: Älskarejj Yohio ♥ Kanske lite små kär också xd Han har gulliga ögon :3 Spammar sönder hans låt :3 Eller om man ska säga låtar o: Älskar när han sjunger på japanska c: Han...

Av Feffe & Martin c: - 22 januari 2013 18:45

 Förlåt att jag inte har bloggat på typ .. Skit länge,men nu ska jag typ inte blogga så mkt fortfarande,men jag kanske bloggar lite iblan,men jag skulle vilja att ni fortfarande kollar på bloggen .. OM det skulle komma något nytt som man bara inte få...

Av Feffe & Martin c: - 5 december 2012 17:39

Jag har varit med om något superpinsamt en gång. Jag var på biblioteket i vår by med några av mina vänner. Där var även några killar från vår klass. Jag ville busa lite med en av dem så jag tog en av killarnas keps, och jag tog en av killarnas keps, ...

Av Feffe & Martin c: - 5 december 2012 17:37

Braa va?!?♥

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tiny Watermelon

Ovido - Quiz & Flashcards