world-of-funnygirls

Alla inlägg under oktober 2012

Av Feffe & Martin c: - 6 oktober 2012 15:33

 

Av Feffe & Martin c: - 4 oktober 2012 18:12

                                       pinsamma gammelmormor


Nu ska jag berätta något pinsamt!Det var en regnig dag och många var på ett varuhus. Jag,min mamma och min gammelmormor skulle åka till dit och handla. Jag stog och tittade på kläder,min gammelmormor och min mamma stog bredvid mig och pratade. Då hände det pinsamma, min gammelmormor höjde rösten och sa:"Nämen,har Nova fått sin mens ännu?"

Jag vändemig blixtsnabbt om och väste till gammelmormor att honskulle vara tyst,Men det var för sent, flera tjejer i min ålder började asgarva,många andra stannade upp i sitt klädletande och stirrade på oss, De försökte att hålla emot sitt skratt och låtsas att de inte hade hört, Men de lyckades inte såbra... Jag ville sjunka genom marken.


                                                  
                                                  
                    //Nova,en som INTE fått sin mens....


Det var pinsamt ö.ö Men min gammelmormor är 86,så ja tror inte att hon följer med till affärer med oss ändå ^^

Av Feffe & Martin c: - 4 oktober 2012 18:01

Hejsan igen;DD Ledsen för att jag inte har bloggat  Men jaghar glömmt bort att blogga nu när skolan började för några veckor sen,eller om det var nån månad sen  Men ja har ju haft fullt upp med Läxor,Fritids,Msp och sånt,så ja inte hinner att blogga  Menjaförsöker ju iaf :)) Men nu ska jag göra 3 bloggningar med den här bara för att jag inte har bloggat på så länge c;

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tiny Watermelon

Ovido - Quiz & Flashcards